למי פונים לתיקון יחידת קירור במשאיות?

כאשר מדובר על משאיות תובלה, פעמים רבות יהיה מדובר על משאיות רגילות לחלוטין או ואנים, שעל השלדה שלהם הותקנו יחידות קירור למשאיות. יחידות קירור למשאיות מאפשרות לכם לשמור על המטען שלכם בטמפרטורה הרצויה גם לאורך זמן רב. יחידות קירור למשאיות פועלות במערכת סגורה ששומרות על טמפרטורה נמוכה בארגזים. מוצרי הקירור שואבים את האוויר החם מן המשאית ומוציאים אותו החוצה ממנה.

מאיזה חומר מורכבת שכבת הבידוד?

מעבר ליחידת קירור שניתן להתקין במשאית, ישנם עוד רכיבים של מוצרי קירור, כמו החומר המבודד פוליאורטן. החומר הוא חומר דחוס במיוחד, מה שלא מאפשר לאוויר החם להיכנס לתוך ארגזי הקירור ושאר מוצרי הקירור במשאית שלכם, וגם לא מאפשר לאוויר הקר לצאת אל מחוצה לה באוויר הפתוח. מומלץ מאוד להשתמש במוצרים המורכבים מהחומר הזה, משום שהוא אמין במיוחד ומוכח כי הוא יכול לעשות עבודה טובה במיוחד.

כיצד משפיע האקלים הישראלי על תיקון יחידות קירור למשאית?

תיקון יחידות קירור למשאית זה דבר נפוץ במיוחד בישראל, לאור מזג האוויר החם ששורר בה לאורך רוב ימות השנה. מערכות הקירור שבמשאיות שנוסעות לאורך כבישי ישראל צריכות לעבוד לאורך זמנים ארוכים ובעצימות גבוהה. זה נכון במיוחד לחודשי הקיץ החמים. זה נכון גם לאור הלחות הגבוהה במדינה, והלחות שפולטים מוצרי מזון במקרה של תיקון יחידות קירור למשאית קירור שמובילה מזון. הלחות עלולה לייצר קורוזיה במתכות השונות, וכך לפגוע ברמת הבידוד של האקלים השורר בתוך המשאית מן האוויר החם שמגיע מבחוץ. לכן, אם יש לכם יחידת קירור שעבדה כבר הרבה זמן, ואתם מרגישים שהיא לא נותנת את אותן התוצאות שנתנה בתחילת הדרך, כדאי לפנות לאופציה של תיקון או החלפה של היחידה. 

למי כדאי לפנות לפתרונות בתחום הקירור?

לקבלת פתרונות קירור טובים למשאית שלכם כדאי מאוד לפנות אלינו, חברת אקלים פתרונות קירור. מעבר לכך שהחברה מתמחה בתחום וזה איזור הפעילות העיקרי שלה, החברה דוגלת בחדשנות למען הלקוח, ומתן השירות האישי והטוב ביותר, ללקוחות קטנים וגדולים כאחד בכל הארץ. 

אנא דרגו את המידע

יש לכם שאלה? זקוקים להתקנת מערכת קירור בהקדם ולקראת תחילת עבודה? צרו איתנו קשר לתיאום התקנה: